FIGYELMEZTETÉS
Nem autószerelő!
Csak egy amatőr aki megosztja a szerencsétlenkedésit az autóin másokkal!
Autószerelőknek
Nem követendő példa!
Sziasztok!
Némi olajfolt jelent meg a suzuki alatt egyik nap és ennek okát kerestem meg. Motorháztető felnyit és már látszott is mi a probléma. A jármű egy 1994-es 3 hengeres 1000-es suzuki. G10A motorkód.
A gyujtáselosztónál enged a tömítés. Ezt 2 db csavar fogja. Ezeket egy torx imbusszal lehet oldani. Mielőtt leszerelnénk össze kell jelölni, hogy milyen pozícióban volt, mert akkor nem lesz jó az előgyújtás. A csavarnál összekarcoltam, hogy majd jól tudjam visszatenni. Na meg a gyertyára csatlakozó vezetékeket is megjelöltem mielőtt lehúztam volna őket az elosztóról.
Két csavar kiteker majd kijön az egész és ott van az o gyűrű amit cserélnünk kell.
Itt már a gyűrű nélkül.
Az új o gyűrű beolajoz majd mehet fel a helyére. A mérete amúgy 3,5x30-as. Mivel a forgórész csatlakozásának kialakítása asszimetrikus, ezért nem tudjuk rosszul összerakni. Ide kell betalálni:
Kicsi játék után hamar betalált a helyére. Csavarokat belekapattam a helyükre majd beállítottam a jelöléshez az elosztót. Csavar meghúz és indít. Minden okés. Motor takarítása és kész is.
Könnyen cserélhető és időben nem sokkal több mint ezt elolvasni.
További szép napot!
Sziasztok!